horses and streetrace

hej everyone
jag ska fatta dagen kort för robert ligger i sängen och surar för att man sätter sig framför datorn. Men iallafall så började dagen med att robert åkte och jobba och jag hängde med nisse,linnea,nora och diana på travet, blev så varmt så fick ringa efter hämtning. När jag kom hem ringde robert och vi skulle dra och bada men det blev så sent så vi följde med nisse och linnea till ockelbo när dom kom hem. VI gjorde inget där typ, var meningen att vi skulle köpa godisremmar men ingen av oss var riktigt sugna så vi smakade lite av linnea istället. När vi kom till sandviken så köpte jag och robert ben&jerrys kollade på sommarkrysset av det som var kvar. Sen så åkte vi till honom, käka och kolla på en film medans. Sen ringde vi engvall och vi skulle ut och åka bil, då ville kim och mimmi också hänga på så alla vi åkte in till gävle och racear lite. En snabbis på donken och sen racear lite till. Sen nu kl 01:54 kom vi hem så nu ska jag sova med robert och imorron blire stockholm och om två dagar fyller jag 15, helt fucking ambulivebullll. hejpåer



him is all i need


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0