happy birthday grandfather

hej 
Idag så fyllde morfar år. En fantastisk karl i sina finaste dagar. Det blev grillat med kyltpotatis och rotfrukter och det fanns kyckling också, meloner och olika såser, jami. Det blev tårta och jordgubbar o lite godbitar till efterrätt. Efter att ha ätit allt så var jag proppmätt och jag och robert drog till frissan och vi utnytja presentkortet. Jag använder inte stylingprodukter så jag fick ta schampoo och balsam, vädre 300kr och fick en hårinpakning på köpet. Efter det så gick vi hem till mig och kolla på pisstvakt och sjukan. Sen var vi till robert och spela spel och då blev jag hungrig igen, det är inte klokt, min mage är cp som fan, ibland blir jag mätt och får i mig en macka om dagen, sen om en vecka får jag i tre stora rätter. jobbigt att vara hungrig. Sen får jag sånt jävla sockersug om jag dricker cola så måste dricka det tills jag tröttnar på det. lilla cpiga jag, but nobody is perfect. Det kommer lite bilder från idag upp sen också men nu kollar jag på film och robert är ute och workar out ingen så ska vänta tills han kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0