crousing

hej
denna lördag var jag och robert ner på stan och kollade på modeshow från butikerna på stan. Dom enda som var okej tyckte jag var crissa och en kille från sandegårds. Men vi var till viking och käka. sen var vi ute med engvall och kollade på crousing. Sen träffade jag mimmi och vi snaska jordgubbar och sen drog vi ner på stan och träffa kim, nordin och putte och deras gang. Ringde robert och han kom dit med engvall. Dom skulle till en kille och mimmi å jag hängde på. Vi vänta utanför för han hade inte kommit hem så engvall börja dricka och jag,robert och mimmi börja käka kladdkaka, det blev en god kvällsmat. Killen kom aldrig så vi stack till stan och träffa dom och fler folk, folk som man vill träffa och folk som man vill ska försvinna eller bara inte existera. Det blev lite drama också på stan men säger dock inte mellan vilka. Blev mycke skratt när sigmund kom, killen är rolig konstant. Men två äckelpotter var erik och odlander som ragga på en 40årig mamma. Men det slutade med att jag och robert åkte hem och sov som alltid och som jag vill att det ska va.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0