10:37

hello klockan är 10:37 fan va skönt, gått upp halv 12 som högst.
Men strax så ska jag fara till stockholm, det är svin skönt men dock finns det en nackdel, måste ta farväl av min kära syster. Ser inte henne förns i höst. Men jag hoppades på att man kunna träffa stockholms kompisarna som man träffa förra sommaren, ja det är bara killar, men tjejer är så jävla kaxiga, svårt och kaffa sånna när alla andra har fördomar och dömer en genom ögonen. Men jag har inte fått tag på dani(en av stockholms kompisarna) så jag vet intehur det blir, också känns det lite pinsamt och träffa alla dom själv, hade varit bättre om mimmi var med. Men ska göra mig ordning nu, hejdååå och hej underbara stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0