wazzap

wazzap
idag var de kalas hos fasteraster, käka ungefär 4bullar å kakor två småbitar av två olikatårter och lite candy, blev frukost och lunch för mig efter det så cykla jag och robban ner till stan och kolla lite, sen cykla vi tillbaka för att kolla om annika var klar med mina byxor och det var hon inte, så kolla lite i fotoalbumenen och helsefyr vad söt och ful jag var. När hon var klar så satt dom perffalerffa lite stor i midjan med funkar ändå, beggie sådär. Men man kan väll säga så gott som att sommaren är över, blev ledsen i ögat när jag och robban tog upp diskutionen när skolan börjar, jadu plugga utav helvete och ha tråkiga dagar, helgerna kommer utnyttjas mer, men niorna är borta så nu är man boss. Föjesten så ska jag dra nu, va glad för jag är tillbaka ikväll maybe så chingelinkan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0