the hat

tjena på er, kom från robert nu typ, städa hans rum så han blir glad och jag skrev en liten lapp, hehe.
men som sagt så ska jag till valbo strax med mammsan och annikish, ska köpa hatten om den sitter bra. Det regnar nu också, gillar regn men det finns inte så mycke och göra då, förutom att kolla på film inne och mysa. Men hoppas det är fint väder på lördag eftersom det är tydligen fest på hedåsen, jag vet ännu inte vilken åldersgrupp som kommer vara där, men tar väll en trip ner dit med nåra kanske då.


the hat i want for so long time, today i get it från cubus 149 kr tror jag den kosta
chinosen är från acne kostar 1099kr men kommer inte lägga pengar på dom, så får försöka hitta liknande
haft sönder alla leggings nu så ska köpa ett par nya, finns på bikbok och gina, men dom på bilden är från topshop, för bilden var bättre där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0