stockholm city

hejhej
igår var jag i stockholm med små syskon, pojkvän och faster men jag vaknade av värk i magen och märkte att det var mensen jag sprang till köket för att slippa värken som är så olidlig, så jag tog brufen som hjälper bra mot migrän, men då blir allt suddig och känns som sockerdricka i hela kroppen, blir yr och knäna blir svaga, kan inte gå så jag försöker komma upp i trappan och när jag kommer in på mammasrum så säger jag att jag inte ser nåt och hon lär ringa sjukhuset men hon lägger mig i sängen och ber mig blunda, jag börjar höra ett brus i öronen precis som om man lägger i en brustablett i vatten, det blir högre och högre sen försvinner det och blir samma sak en gång till. Då börjar jag kallsvettas och är dyblöt. Känner bara mensvärken nu och det gör så jävla ont, jag försöker somna men det går inte, det känns bra och som kommer värken tillbaka, i en timme kanske det håller på så innan det försvinner helt. Vid halv 11 kommer robert upp på mammasrum och frågar hur det är, sen när jag vågar resa mig så följer jag med robert in i duschen, sen gör vi ordning oss och åker till stockholm. Vi var på stan shoppade och åt kina mat, sen gick vi genom gamlastan och gick in på ben&jerrys glassbar och köpte oss lite glass och jag tog new york nåting och macadaminuts dom var väll okej men inte några favoriter. Sen så tog jag medicin var fjärde timme för att slippa mensvärk, och jag har aldrig varit med om den sortensvärk, jag led verkligen, är så jävla rädd för att lida så blev överdos, men funkade. När vi kommer till grönalund så åker jag insane som jag åkte endast en gång, fy fan vad läskigt säger jag. Så blev det tilt som jag också höll på att dö i och slänggungorna tycker jag också är läskigt för jag åkte längst ut vid vattnet, sen blev det alla bergodalbarnorna men häxkvasten funkade inte, tråkigt. Men vi var där tills det stängde och åkte med färjan hem och det var fulla gubbar som glodde bra. Min faster tyckte vi kunna sova på hotell istället för att åka hem och det ville jag, jag älskar stockholm. Men diana ville sova på grandhotell om vi skulle va kvar och robert skulle upp och jobba dagen efter. ååah, så vi lära åka hem. Men sov på vägen hem och vi stannade vid statoil och jag tog min sista dos av brufen. Såg lisa och min gammla tränare på grönan också. Men när vi kommer hem så åker jag och robert och sover hemma hos honom iallafall.









mer bilder sen

Kommentarer
Postat av: ERIK'S BLOGG

fritt fall! :D sjukt kul!

2009-07-08 @ 21:07:06
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0