sun, movie and goodfood day

hej idag så vaknade jag vid 12 tiden med robert bredvid mig
Han skulle inte jobba, ååah, då kunna vi ha sovit kvar i stockholm. Men som sagt så skulle vi bada men blev inget eftersom bion gick kvart över 5 trodde jag. Men jag och robert tänkte äta på stan i gävle först innan vi skulle kolla på ice age 3. Men bion gick 17:45 och vi åkte in vid 4 så vi kolla lite på blå och jag hitta ett par ljusa/gula chinos men det var acne och kostade 1099kr inte värd det. Men filmen sög iallafall, trodde sid skulle vara dörolig men blev inga stora skratt bara lite småfniss, aja nån gång ska man väll bli besviken också. Sen kom annika och hämta oss så åkte vi och köpte mat från malaysian och nu sitter jag och äter det och kollar på oskyldigts dömda, as nice. Robert är ute och springer och jag ska sitta här tills puttefnasket kommer. Men hare så bra everybody.













Kommentarer
Postat av: Löbba

du hänger i mitt rum ser jag :p

2009-07-03 @ 01:29:07
Postat av: ronja

yes ditt är städat :D

2009-07-03 @ 16:40:17
Postat av: Löbba

frågan är hur mycket saker jag kommer ha kvar när jag kommer hem ;p

2009-07-03 @ 18:11:58
Postat av: ronja

ja allt, du har inget att ta precis, men min underbara säng är ju stenhård vad har du gjort med den :P

2009-07-03 @ 19:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0