year one

Gott folk, igår så vart den en härlig morgon och sen åkte jag hem för robert skulle göra klar moppen så han kan sälja den, så vi får ännumer pengar nästa månad, vi kommer va såhär täta |-| helt sjukt. Men vi var och bowlade och jag började med en härlig strike sen ledde jag dom 3 första seriena men eftersom jag inte har nån biffarm så tog robert igen det när jag blev trött, slutade med att han vann med typ 40poäng, jag tappad också det lättaste klotet på golvet, kände mig så manlig, haha. Men efter det så åkte vi hem till mig och tog det lugnt sen vid kvällssidan så skulle vi till gävle och inte för att det var sommarkväll utanför att det var biotime, först löste vi ut biljetterna sen skulle vi käka men det var fullt på subway så fick kila över till american pizza place, inte lika gott i som i sandviken, plus att vi fick fel pizza. Ja sen skulle vi köpa naturgodis och läsk till filmen, men kila in på carlings först skulle leta på ett par chinos men dom fanns inte kvar där, gävlesuger och hon i kassan gav mig The killer eye. Vi drog och köpte det vi skulle sen gick vi till bion, vi kolla på year one, rolig rolig film. Sen var vi hemma typ kvart i 12 och sussade sött.

snart höst igen då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0