i can't sleep

04:58

134 frågor

Fyra frågor om förhållanden

Är du singel? -
verkligen inte.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - självklart, hänt fler gånger
Har du varit kär i någon? - ja many times
Är du kär just nu? - det kan du hoppa upp och klappa dig på

Tio frågor om dig själv

Fullständigt namn? - ronja eira evasdotter österberg
När fyller du år? - en sommar dag i juni
Några piercingar? -  no, bara i öronen
Vad har du på dig just nu? - trosor, t-short och invirat i ett täcke
Vilken årstid är bäst? - sommar, men längtar till hösten nu av nån anledning
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - ja att vakna utvilad vid 1 tiden och få frukost på sängen
Vad tycker du mest om hos dig själv? - att jag är snäll
Vad är du bra på? - sport, skriva, pussas och ge bra komplimanger
Vem älskar du mest på denna jorden? - la familja och pojkvännen
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - helst med nån mysig

10 frågor om dina vänner

Vem vet typ allt om dig? - mimmi mouse
Vem är den roligaste av dina vänner? - mimmi mouse
Vem är snyggast av dina vänner? - emma
Vem är mest partyprisse? - lina pullovara
Vem är den du helst har filmkväll med? - alla är välkomna
Vem av dina vänner är mest "evil"? - no hard feelings
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig om du tar med dig någon? - alla som vill

10 Frågor om din familj

Vem står dig närmast? - Linnea tror ja
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - japp men en del saker diskuterar jag bara med mamma.
Vem är farligast i din familj? - tina utan tvekan
Vem ser roligast ut i din familj? - haha alla ser ju lika ut
Vem är coolast? - jag
Har ni något husdjur? - Nej min ett av mina syskon har
Vem har du mest gemensamt med? - diana och linnea
Vem står för underhållningen? - jonas pajjasen
Vem sover du oftast med? - ingen men förr vare väll vem som helst
Roligaste kvällen med familjemedlem? - nora och diana

10 frågor om idag

Vad har du gjort? - en massa crap
Har du varit glad idag? - ja det lär man ju också hinna
Har du varit ledsen idag? - för en kort sekund
Har du gjort något bra idag? - bra och bra
Vad ska du göra nu? - sova förhoppningsvis
Har du gjort något dåligt? - nej kan jag inte påstå
Vad har du ätit idag? - mackor och kebab
Har du duschat idag? - yes
Är du trött nu? - både och
Vad händer imorn? - bowla, sommarkväll kanske och pussas med robert

SKOLAN
Går du i skolan? - börjar 9an dåra
Har du varit i skolan idag? - nej det är sommarlov

ANNAT
Hur mår du just nu? - kissnödig
Har du mer än 2 bh:ar/toppar? - ja det har jag väll
Har du piercat dig? - i öronen

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - robert
Vem ringde du senast? - robert
Vem sms:a till dig senast? - vet inte mobilen är hemma
Vem sms:a du till senast? - mobilen är fortfarande hemma

ÖVRIGT
Är du hungrig nu? - nej för fan
Vad är klockan nu just nu? - 04:46
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? -  blogg, bdb

FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa -  några timmar
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - några timmar

SPORT
Går du på någon sport? - nej men ska börja på dans, är det en sport?
I så fall, vilken/vilka? - dans om det nu är en sport?
Trivs du med den sporten/träningen? - i love it
Tycker du att den sporten/träningen är rolig? - alltid
Gör den sporten/träningen dig glad när du håller på med den? - yes lite sköna moves skadar aldrig

ÖVRIGT

Gillar du punk? - yes men passar inte på mig
Har du sminkat dig idag? - nej
Isåfall, vad för smink? - no sminkelepink
Vad har du på dig för trosor just nu? - hello kitty om ja ska vara ärlig, stört sköna ju
Hur ser dem ut? - vit och rosa med massa katthuvven
Vad har du för bh/topp på dig just nu? - no one
Hur ser den ut? - genomskinlig

MUSIK

Lyssnar du på musik just nu? - ingen, kollar film nämligen
I så fall, vilken låt? - filmens låt
Vad gillar du för sorts musik? - allt smälet in

KLÄDER

Har du fler än 4 linnen? - ja
Har du fler än 3 jeans? - ja
Har du fler än 5 tröjor? - åter ja
Har du resteröds-trosor? ja faktiskt, ser ut som kallingar
Har du en vit bh/topp? - ja
Har du en svart bh/topp? - ja

SMINK OCH HÅR

Använder du mascara? - sällan nu förtiden
Använder du Wax? - förklibbigt
Använder du ögonskugga? - bara när det är party
Använder du kajal? - nej
Använder du hårspray? - nej
Använder du volymspray? - nej
Andänder du mousse? - åter nej
Använder du deodorant?- ja så jag stinker gott
Använder du skinspray? - jag har mitt egna skin
Använder du parfym? - sometimes
Använder du läppglans/läppstift? - nä ser bara konstigt ut
Använder du brunkräm/foundation? - nej inte nu längre
Använder du rouge? - ja det är fint tycker jag
Noppar du ögonbrynen? - nån gång
Uppsatt hår eller hängande? - känner för olika
Plattar/lockar du håret varje dag? - icke sanicke
Duschar du varje dag? - försöker hinna
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - nej målat dom två gånger i livet

KÄRLEK

Är du kär just nu? - har inte den här fårgan varit?
Har du kysst någon idag? - ja minst 100ggr
Har du kysst någon de senaste 48 timmarna? - ja
Har du ett förhållande? - ja och ja jag är lycklig
När går gränsen vid otrohet? - ja när han tar på en annan kvinna,eller?
Har du varit otrogen och om ja, varför? - yes i have, men det var bara kyssar och det har han också
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? - Vet inte, kanske när jag var en liten ronja
Är du romantisk? - ja sela mour
Är du svårflörtad? - nej kan jag inte säga
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - japp
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - om jag ska räkna med när man gick i 6års kommer jag inte ihåg hans namn
Hur länge höll det? - en dag eller två
Har du lekt med någons känslor? - genom msn har alla skojats, kanske har jag skojats lite extra
Hur länge var ditt kortaste? - två raster
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - förhållande är sköna
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - haha är du toki
Är du en bra pojk/flickvän? - yes ingen har klagat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0