to the beach baby

chingelinkan chingelinkan chingelinkan stekigt hett
idag vart det stranden med robert och engvall, sen så skulle två biffar till med till stranden så fick stilla i bak med två stora starka gossar och min axel glibba ihop med en av doms axel, euh. Nej men när vi kom till stranden så kom två eller tre till kompisar till dom, så jag satt på musiken drog kepsen över fejjan och njöt av solen. Sen skulle jag bada lite också, kasta lite boll till varandra, kände mig verkligen som en i gänget, jag som kan kasta 3meter max. Så simma in för att sola igen men då skulle robert kasta upp mig i luften också slutade det med ett jädrans ryggplask, sved skönt. Men sen åkte jag och robert hem tidigare för vi skulle fira hans mamma för hon fyller år idag. Blev grillat och tårta. Så var vi och hyrde film och fick bullar av min faster, men sen ska vi ut för vi är rockers from sweden. bye



Kommentarer
Postat av: emi

Vad tycker du om barnbidraget, räcker pengarna hela månaden? Är det för lite, eller kanske för mycket pengar att göra sig av med? Skriv vad just du tycker under rubrikern ''barnbidrag''. Puss

2009-07-04 @ 16:16:34
URL: http://emmaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0