the old new thing

hej nu äre tipilistips
jag hade en såndär tröja med hängslen eller vad jag ska kalla det som var modern förr som alla hade. Men jag gjorde nåt bra av det jag tog bort hängslena och drog ner tunikan/toppen till mghöjd och blev en skön,slapp kjol sen knöt jag fast snöret vid magen och gjorde en fin rosett men så att överdelen på kjolen sticker upp så den blir böjd eller aa ni ser på bilderna bara att min inte sysn så bra på bilden för den är svart men så kan du ha vilken top du vill till, t-shirt funkar fint det också, tycker själv det är finast om det är lite pössigt. Ni kan gå in på gina eller aa nästan vilken sida som helst och se en liknande kjol.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0