the day after last night

hej era fislisor
idag har jag träffa fridilidos på stan och traska till ultra brun där det är något fresh, skulle testa solriumet där man står men orkar inte stå i 20 minuter, sååå men sen så drog jag hem för jag skulle åka med pappsi till sthlm och hämta jonas och alexis som kom hem från rhodos(grekland för er som inte vet). Fick höra lite vad dom hade gjort men försökte somna, är så grymt trött plus så svängde vi förbi max och åt men fan vad jag hatar och beställa i drive in, man blir stressad som tusan när man ska kolla vad dom har. När jag kommer hem träffar jag mimmi och vi skrattar som vanligt genom oss dagen också drog vi hem till mig och hon fick lite ben&jerrys och jag glass med jordgubbar som var as stora, as  nice. Men ska invänta robban och sen kolla film och sova. byebye baby



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0