summernight 2 sucks to

hej hallå!
idag så solade jag i den rosanya fräsha och sen tog jag en promenix i trebo medans robert var ute och sprang. Sen så skynda vi oss där ifrån för det kom så jäkla mycke mygg, han åkte hem och åt och jag åkte hem och greja, sen åkte vi till gävle och var på sommarkväll, som sög ganska bra som förra gången, men tog en glass på donken och träffa då lina, johanna och jane, snacka lite sen kilade jag iväg och efter det så åkte vi på max och åt, jag älskar max, brukar hata sånna hamburgeställen men tycker faktiskt om max. Sen åkte vi hem myste lite och nu sover gullefjunet efter som imorron var hans sista dag, hoppas jag annars ska han få smaka på gyrgen, haha. Men det blir stockholm i helgen, lite shopping och sommarkrysset då. men vi hörs gottfolk.


Kommentarer
Postat av: emma

ronis bajta mig med rosa bikini :(:(:(



och ronis e snyggare kropp än emmi :((?

2009-07-24 @ 01:22:10
URL: http://emmaramic.blogg.se/
Postat av: löbba

ronja som din syster så tollerar inte jag denna bild!

2009-07-24 @ 01:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0