strangest movie ever

men godkväll
idag sov jag till ett, så underbart skönt och sova bort dåliga dagar. Men iallafall senare på dagen träffa jag robert vi kolla på nån film som jag inte minns, sen åkte vi med hans mamma och anders till affären där posse och lisa också befann sig. Köpte en marambou, sen åkte vi hem till robert och gjorde varma mackor och kolla på james bond (österberg, ronja österberg, fast han säger ju bond, james bond). Men sen så gick vi upp och kolla på eva&adam, hur kul som helst och se på, precis så som man själv var när man var liten, haha, eller yngre ska jag väll säga. Men sen så för att robert massera mig så skulle han få spela nåt fotbollsspel på datorn och då skulle jag testa vibratone medans också satt jag på en dvd, världanas krig hette den, har bara sätt parodi på den filmen men själv tyckte jag att filmen var läskig, visste fan inte hur den skulle sluta förväntade mig det värsta eftersom dom alltid ska göra konstiga slut på filmer numera, för dom kan kan tydligen inte sluta lyckligt, tur var så gjorde den här det. Som filmen vi såg igår på tvn så handla det om en gammal polis som får ett brev av en förredetta fru/flickvän som säger att hennes barn är borta och hon ber om hjälp och att hon bor på en ö som ingen vet om typ, men han åker dit och det bor bara kvinnor där och typ 4 män som är sykad i huvudet. Men han får reda på att det är hans dotter och alla säger att hon inte existerar ens den där flickan, men till slut så hittar han henne och då är dom vid nån sermoni för att dom sa till han att flickan skulle dö, brännas upp. Men den där frun tog dit honom för att dom skulle bränna honom, så han dör och jag blir skit förbannad för att den slutar så. Men nu så ska jag surfa runt lite på internet sen gå och lägga mig, men vi hörs gott folk, hejdåååå





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0