something fresh, something new

hej kan berätta om idag också lite snabbt!
jag och robert sov till 12 och sen valbo, skulle kolla om stereo till bilen hans men kan skulle beställa istället. Men jag beställde en jacka idag, fick den som present av min pojkvasker. Men sen så efter valbo skulle han till sin pappa och göra nåt och jag drog ner till stan, när jag kom hem kolla ja lite på made innan robert han ringa mig och sa att han var hemma, så cyklade dit och käka, sen så skulle vi hyra film så robert övningskörde lite bil dit, sen så när vi kom hem blev vi sugna på ben&jerrys så vi åkte och köpte det sen kunna vi börja kolla på filmen. Nu har vi tagit vårt sista kvällsfika och ska kolla på en annan film sen ska jag väll sova eller nåt liknande. Vi hörs!



mitt andra köp så småningom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0