ronja on the television

hej på er, jag har kommit hem från valbo för längesen men det blev lite saker emellan hoppa ni kan leva med det. Men som sagt, igår. Ja igår så blev det stockholm åkte ungefär vid halv 11 på morronen och stanna påvägen för frukost, sen när vi kom fram skulle det bli shoppaloss, men slutade med två linnen och två t-shirtar från monki affären som värkar känna mig utantill, älskar allt där nästan. Men hittade inte så mycke mer wesc affären var en besvikelse. Eftet allt på stan skulle vi käka hitta nåra ställen som vi ville käka på men det var skit varmt och fullproppat med folk överallt, så tillslut fick vi käka på grönan men när vi kommer dit äre ca 200 personer före i kön, så blir en slush innan maten. När vi väl kommer in så skyndar vi oss för att kolla om det fanns nå sittplatser till sommarkrysset men allt var upptaget, såg två genrep innan dom började. Men när det började närma sig 8 tiden så lämnade folk sina platser och alla stog och tryckte vid ingången för att få dom, jag och robert blev två av dom som roffa åt sig platser, as nice, annika, nora och diana fick även plats. Showen eller vad man ska kalla det var helt okej, roger phontare är bättre än vad man tror och allt lät bättre i live. Såg mina favoriter carian och caroline, tycker dom är fin fina tjejer, föresten såg nån en tjej som  hade en rosa jacka och en fler brunrandig tröja under och med mörktbrunt lång hår så äre jag. Efter showen så ville alla hem, vi var trötta men vi käka på max och köpte lite gott på statoil. Bilderna kommer när linnea kommer hem från öland så jag kan lägga in dom för hon har UBS-sladden till mobilen eftersom vi har likadan mobil och jag vet inte vart den andra saldden har tagit vägen. Men ni får ha det så fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0