i'm lonely

hej påer
har varit konstigaste vädret jag har vart med om, tyckte de skulle va skönt om det ösregna bara idag, men ibland lyser solen och i andra sekunden blir det mörkt. Jag har märkt att alla har försvunnit från mig, det var det här jag inte ville skulle hända, har bara vart med robert så har knappt pratat med mina vänner, på msn funkar det bra, men sen vet ja inte. Vet inte ens om dom vill vara med mig längre, även att min bästavän har låst mig ute känns det somefter hon också har en pojkvän och dom är väll 7 gånger i veckan. Robert sket bara i mig idag så har inte lust och träffas nå mer idag om han inte har råkat ut för nån olycka, eftersom han inte hörde av sig och jag orkar inte vara nåt plåster, såklart han ska få vara med sina vänner men han kan ju iallafall säga det då så jag kan vara med nån istället för att sitta hemma och vänta på honom. Brorsan åker utomlands så ska prata med mammsi och fråga om jag kan få vara i hans lägenhet litegrann, men är 80% säker på ett nej. Men nu ska jag hitta på nåt, joel har sagt att han ska lära mig åka longboard så, men kommer väll komma hem med nåt brutet. hejdå

Kommentarer
Postat av: Elina

jag kommer aldrig lämna dig :)

2009-07-04 @ 23:59:52
URL: http://todayistolate.webblogg.se/
Postat av: Löbba

Det är inte ens någon idé att du frågar om lägenheten, du vet redan vilken som bor där 24/7.

2009-07-05 @ 19:16:12
Postat av: ronjaaa

aa locktången som man har letat efter i ca40 år var hos jonas, vem använde den kan tro?

2009-07-06 @ 00:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0