i'm gay today!

heeeej i'm gay today! (gay betyder glad också)
idag så har jag städat rummet mycke fint och kollat på the city, fast det var bara ett avsnitt som jag inte hade sätt eller två hade jag inte sätt men ändå,kollde mest bara för att få se min jay lyon, the beautifulest boy i ever seen, efter robert då. robert liknar mer zlatan, haha. efter det så cyklade jag till kim och träffa mimmi sen cyklade jag hem igen och  nu väntar jag på robert för vi ska mysa ikväll eftersom han inte jobbar imorron. Men åh till det tråkiga så blir det ingen utomlandsresa i sommar, den får vänta tills i höst, linnea ville inte åka, ska vara sur på henne till jul, va fan. Men mamma tyckte jag skulle frysa pengarna, en del av dem och åka till stockholm och göra nåt roligt och shoppa för en dag eller så, så kanske ska göra det i helgen men fårse, ska till leksand nästa vecka om det är fint väder och kolla på brorsans match för han skulle spela mot nåt utländsktlag. men hare så bra everybody vi höres!






Kommentarer
Postat av: Löbba

men vill du ha svininfluensan så köp en biljett ronjis.

2009-07-21 @ 18:59:35
Postat av: hungalabungala

är du en toent, ja det är du:P fattar du hur många som åker dit eller, men visst jag tvingar dig icke så

2009-07-21 @ 23:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0