hello good people

hej fina människor
idag så bråkade jag med lillesyrran och vi börja fighta som fan och fy fan vad jag är kass på att slåss, hon tog mig nästan, kan ju ringa henne nästa gång de blir bråk, aa första gången jag slåss kanske jag ska säga. haha nä men skämt o sido, jag har träffat mimmi idag också efter jag ätit ben&jerrys med robban och sen fighta vi, men jag och mimmi lekte iaf i hö och hade skoj, justia också badade jag med den andra lillesyrran nora idag, faktiskt varmt i vattnet. Men vi fårse hur det blir imorron hoppas på partaj eller en chillig kväll med nära och kära eller främlingar, gillar allt. Men ska hopp i säng nu sen ska jag sova i den också. puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0