harry potter and the half blood prince

hej på er skulle göra inlägget igår men fick sån huvudvärk.
Men iallafall så städa jag mitt rum, det glänser nu. Men var hemma hela dagen tills robert slutade då käka jag grillat och sen skulle vi på harry potter och halvblodsprinsen(ni som inte sätt den kan fortsättra läsa längre ner) men filmen var bra i sej förutom att dumbledor dör men det visste jag redan och att den slutar så att alla grinar typ också står hermione, harry och ron uppe i ett torn och så säger harry att man ska sluta det dumbledor påbörjat och hermione säger att han inte kan ensam så ron och hon följer med sen slutar den, men gud vad man skratta, fanns flera tillfällen, skit rolig film faktiskt. En tjej börja dock böla bakom mig när dumbledor dör, eller det fanns väll fler, bion var full. Men hatar sånna slut iallafall att den stora trollkarlen som var "omöjlig" att besegra över dör speciellt av snape som inte är nå speciell alls. Men det var inte hela boken om halvblodsprinsen för det kommer en fortsättning 2010 så tidigt redan och ge mig fan att jag ska va först till bion för att se hur den delen slutar.

gårdagens outfit, monki shorts, monki tröja, converse och en tröja fullt med färger från h&m men den satt jag på mig senare. bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0