hahahaha

hej påer på lördag blire stockholm som sagt och jag ganska uppspelt för fan vad jag ska springa i affärerna och sen kolla på sommarkrysset live. Men idag har jag bara legat i sängen fanns ingen mening för att gå upp, så var hemma hos robert tills han kom hem och sen myste vi järnet genom dagen. Men imorron ska vi till gävle för att köpa nåt inte vet jag, men nåt iaf, sen ska vi bowla och kanske om jag hinner beror på när jag kommer från gävle så ska jag till banken och fixa nytt minutenkort annars får jag göra det på mådag. Ja så ska jag fixa tillbaka mitt blonda, inte ultra ljus som jag hade bara normal blond, jag vet att jag passar bättre i brunt, färgar säkert brunt sen igen. x o X O x O på er

hahahahahahahahahahaahahah, vilket geni önska jag hade kommit på den där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0