chill chilling chill

hej dagens dag har varit helt nice, vaknade vid halv 1 och ringde efter hämtning åket hem klär på mig nå skönt, försöker fåtag på mimmi men hon är med lina, sen så så skulle jag träffa henne ändå så väntar ett tag men då ringer joel och frågar när jag ska ut så tänker att vi kan gå till mimmi men då är hon hos lina igen så blir inget av det, vi ska till affären sen träffa nån dude för jeppe ska ha nån mobil, men killen ringer aldrig så vi åket runt lite på longboard för ingen ville åka på jeppes skateboard, så ska joel fixa fram lite grejer för jag vill ha en longboard och jeppe med efter idag. Men alla ska hem så blir sällskap med joel och jeppe glider iväg sen träffar jag tina och fredda på vägen hem också drar jag upp om att åka utomlands för vi vill åka nu i juli jag och robert asså, men vi fårse hure blir, vill ha med mig longboarden utomlands. Johanna är på britney spears konsert lite avis faktiskt. Å harry potter har premiär på onsdag som är ett måste har ju sätt alla andra och jag var ju själv harry potter när vi var små och lekte med våra pinnar och kunna trolla vatten till rom, haha. Ja ja lär fixa pass också och städa rummet som jag inte gjort sen i början av juni alltså en riktig städning men ska kila nu, ha det bra everyone

Kommentarer
Postat av: Rebecca carlström

hörru, vi måste va någon dag! hör av dig (: 0707962273

2009-07-14 @ 11:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0