winter light alright!

hallå där kött och ruttetblåbär igår var det som att gå in i ett julkort, solen lyste skönt och snön var fortfarande vit och fluffig.
Imorgon är det fredag, kommer antagligen plugga över helgen men kommer klämma in annat också. Jag gick i skolan igår och efter det så kila jag hem och hämta kläder sen gick jag till gymmet och johanna kom dit. Sprang och sen det vanliga plus lite armar. Efter det så drog jag hem till annika och sen fick skjuts hem, duscha och skulle till jernvallen för att kolla på herrarna. Efter matchen så kila jag och robert hem till han käka varmkorv haha och jag fick glass efter. Vi kollade på house of wax för den gick på tv och jag hatar verkligen när man klipper av hälsenan det lär göra så sjukt ont så kollade bort hela tiden, inte så lätt och käka till den filmen heller. Vi gick upp och kollapå wallander sen somna vi gött. Nu har jag haft so,språk medans jag legat och sussat, as nice med sovmorgon, plus att jag gjorde so provet igår, hoppas det gick susen. Men vi hörs då, cya.


Kommentarer
Postat av: E

pfft you wish lilla lady... u wish

2009-12-17 @ 17:06:57
URL: http://emmaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0