When someone you love has hurt you

hej jag vet inte vart jag ska börja men jag kan ju säga såhär, jag är inte glad och inte taggad till nyår längre. Jag är så sjukt besviken och ledsen. Igår natt efter robert hade somnat så hade jag skit ont i magen och kunna inte somna, då hör jag linnea, gustav och mina småsyskon skratta och kolla på hockey eller nåt. Såhör jag mitt namn och sen en massa skit snack och snackar ganska högt så jag ber dom hålla käften. Men då säger gustav "men du då" sen går nån kvart så hör jag ännu mer skit snack om mig och det tog ganska hårt, för saker var inte ens sanna och gustav då borde du fan tänka på vad du har gjort. Jag blev faktiskt så jävla ledsen så jag börja gråta men gjorde allt för att inte robert skulle vakna för han skulle upp tidigit och jobba. Nora som är min lillasyster sitter verkligen och snackar skit det gjorde mig mest ledsen, att linnea kan öppna käften och säga nåt har hon alltid kunnat, hon har till och med delat dem med sina kompisar om mig. Jag vill inte bo hemma längre, jag vill ha foster familj eller en egenlägehet men jag är nog inte redo att stå på egna ben med mat och hyra. Jag var tvungen att skriva det, känns bättre och få det sagt. Jag visste inte alls vem jag skulle gråta mot igår så det blev ansiktet hårt tryckt mot kudden.

Kommentarer
Postat av: ;o ASSÅ!

JAG HAR INTE SNACKAT EN JÄVLA SKIT FÖRSTÅR DU INTE RONJA?!

2009-12-30 @ 13:57:00
Postat av: e

i know the feeling girl thats for sure



min morsa och syrra snackar in to my face ist, inte döljer dom alla hemska tankar om mig inte, dom säger det och snackar om det när jag står brevid som om ja vore luft :)

2009-12-30 @ 14:02:46
URL: http://emmaramic.blogg.se/
Postat av: e

mja min morsa är lite tvärtom. eller hon säger det minst en gång per dag, och ena sekunden är hon världens gulligaste men shoop så blir hon en häxa som verkligen göra allt för att se mig ledsen osv. pappa har nog aldrig sagt att han älskar mig han heller, visat det ofta men inte sagt. men samma där, dom blir så jävla elaka så jävla lätt och klart man blir mest sårad av dem man älskar liksom

2009-12-30 @ 15:09:59
URL: http://emmaramic.blogg.se/
Postat av: johanna

Min bror med, han kan säga vad som helst blir lika ledsen varje gång. och mamma är inte fan bättre hon heller,ibland är hon värdens bästa sen ibland värdens hemskaste.

2009-12-30 @ 16:31:21
URL: http://johannabl.blogg.se/
Postat av: lovisa

tjejer, vet precis hur det känns!!

ibland känner man sig hatad av sina föräldrar och syskon. man vill bara dra & flytta hemifrån. men jag kan lova er att era föräldrar och syskon älskar er hur mycket som helst! glöm inte det.

2009-12-30 @ 17:26:46
Postat av: Anonym

hej lovisa, du har delvis rätt, men du känner inte min familj och jag vet inte om du bor i sandviken, här är alla utsatta och blir kränkta. Jag tror inte vissa av mina syskon älskar mig och om mina föreldrar älskar mig så kan dom visa det, men jag vet inte om det är någon mening nu när det har varit såhär sedan jag varit medveten litet barn.

2009-12-31 @ 00:41:26
URL: http://ronjaeira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0