Tomorrow is the day we all have been waiting for

Tja kom nyss hem från valbo. Jag började dagen med att vakna, ett vanligt sätt. Men jag låg kvar och försökte somna om. Men klev upp på med kläderna och sen gå hem, när jag kommer hem är bara några syskon hemma och micke berätta att mamma var på sjukhuset, jag trodde det var för pyttenytte gulligo nora har vattkoppor men det var så att mamma hade brytit ett revben. Stackars mammi och hon var tvungen att åka till valbo och handla klappar och food antagligen, big girl you are strong.
Jag drog och gymma och sedan när jag kom därifrån gick jag hem och duscha av mig ilskan för en sak. Men Åkte in till valbo med annika sen och vi gick runt och kolla sen köpte jag roberts julklapp och träffade lurken när han jobba på intersport och snacka lite. Sen drog jag och fika med annika och vi träffade borgitta och sören, härliga människor. Vi gick en runda till innan vi skulle åka och jag hittade den julklappen robert kunna ge mig så gick in på intersport igen och så följde han med och jag visade och han köpte dom, framför mina ögon så nu får han köpa en ny jag inte vet vad det är, men bara nåt litet för jag blev glad för den andra fast jag vet vad det är men satte.
Nu ska jag dra och köpa ingridigenser till knäck och sen fårvise vad kvällen slutar. Ha det mycke ytterst trevligt. Ett tips om ni är hårda i magen, käka pepparkakor, men inte för många för då blir det tvärtom. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0