things i hate to remember

tja justia jag glömde kanske berätta om lördagskvällen, jag var sjuk men typ efter robinson så ringde putte robert och frågde om han ville hänga med ut och köra. Robert frågade mig och jag orkade inte så men jag ändrade mig så vi åkte och mötte några vid mcdonalds sen åkte vi till statoil för att få lite gas. Sedan var vi kanske tre bilar som lekte jaga, skit konstigt och var skit tråkigt tills flera kom och var med i leken. Sen så åkte putte med oss och då lättade stämningen lite för han kan man snacka med. Jag somnade nästan några gånger i bilen men sen blev vi lurade till att åka till gävle och aa. Sen så fick en viss person åka med oss i bilen kanske en minut, bredvid mig där bak och fan vad jag vill slå in käften på den personen. Kanske hatar den för att jag inte vet om den hatar mig fortfarande men om det inte vore för den så hade jag inte behövt gått igenom allt. Äckliga fanskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0