The end

åhhej gassh vad jag har ont i magen med en skön känsla för där inne ligger massa julmat och kex och choklad. Vi började käka julmat vid två då mormor och morfar och annika kom sen så var ju nästan alla syskon hemma. Vid sånna här tillfällen känner man hur mycke man älskar dom. Jag fick fina julklappar, endast money också fick jag ett par skor och en tröja av robert. Jag blir glad när jag har pengar. Jag råkade smaka nån möggelost som man ska ha på kex och tyckte de smaka som äckligt smör, sen så smaka linnea och sa att hon inte kunna sätta fingret på vad det smaka, då sa maya, nåt som börjar på f och slutar på ns och har le i mitten. Alla fick tydligen kveljningar medans jag som inte vet vad flens är och det är jag glad över för jag tror inte jag vill veta vad det är. Gustav fick det nya mario spelet till Wii och jag var först ut och prova det såklart och spela tills jag dog tre gånger på raken.
Robert ringde strax efter halv fem och jag åkte till han. Vi satt oss och kolla på film på tvn och åt lite ytterligare choklad. Sen kommer roberts mammi med en julklapp åt mig och jag tänkte shit nu svänger det.
Sen åkte robert och jag hem till mig ett tag spela mariospelet och wiisports sedan så åt han en julmacka och jag julkex kolla på svensson svensson. Nu är vi hos robert igen och jag vill faktiskt hem känner jag men aa får väl sätta på en film och relaxa lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0