So empty

varför gör du såhär. Det var med ilskna tragiska steg jag gick hem efter att sutitt hemma hos dig och väntat en timme och precis innan vi hade klivit innanför dörrarna hade jag förklarat tydligit varför jag ville vara hemma, men ändå. Det var svårt och somna inatt det ska jag inte neka, ensam i min mjuka sköna säng, men allt utom skön var den igår natt. Jag försökte glömma allt med att kolla på film med lillesyrran men man var ju tvungen att gå till sin egen säng tillslut. Jag vet inte vad jag ska ta vägen alla är borta nu för jag sa nej till dom för att tillbringa tiden med dig, nu vill jag allt förutom att tillbringa den med dig. Kan inte ens gråta jag lovar jag har försökt men det finns inget. Hur blir det nu, ännu en natt ensam, kommer jag kunna somna kanske lättare inatt för jag vill inte ens äta och känner mig ganska trött nu, kanske därför. Jag vill verkligen inte att du gör nåt dumt ikväll, det blir svårare då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0