Rubrik is coming

hej amigos trigos jag spelar lite gh för lite gamla tiders skull, har glömt bort det spelet för er som icke fattade sig på förkortningen betyder det guitar hero. Idag så vakna jag innan tolv klädde på mig och fick skjuts hem av robert, han skulle till din daddy och äta. Jag drog och gymma sedan gick jag hem och behövde knappt gå, det vara bara att flaxa med armarna och flyga med vinden, med andra ord det blåste som fan. Robert ringde när jag stog i duschen, sen kom han förbi och hämtade mig. Vi var hemma hos honom tills annika kom och skjutsade in oss till gävle då vi skulle på götakanal 3, den var helt okej fast den fick så dålig kretik. Vi fick hämtning också så åkte vi hem till robert för han ska iväg imorgon på cup i tre fucking dagar, får passa på och vara ute sent då, fast jag kommer sakna honom varnnan minut. Jag ska kolla på en film nu med honom den sista natten innan han ska åka, ha det görreligött gött.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0