Only one fucking day left

Tjena idag var det holidoli dag i skolan vi läste såklart men läste ut min patetiska bok, tyckte den var ormlig och töntig men ändå ville jag fortsätta läsa den. Jag lånade en ny och den var betydligt bättre men hade liksom ingen handling bara massa små historier om samma historia.
Men jag gick hem till robert sen vid halv två typ och vi kollade på mamma mia och åt tomtegröt och myste. Sen efter filmen så tog vi oss en dusch, det var skönt. Iallafall så tog vi oss en macka och sedan skulle robert åka och jobba och jag skulle ändå in till valbo och kolla om koftan fanns, men kom på att den bara finns inne i gävle så köpte en annan och ett armband. Sen så ska jag beställa palljet shortsen och palljet tröjan från nelly men har inte kommit på vilken av dom jag vill äga. Men nu ska jag käka kall hawaii pizza och dricka min pucko. so long suckers, puss.

lägger upp bilder sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0