Oh my baby love is home

hej påer, mimmi sov hos mig igår och hon var tvungen att kila hem direkt på morgonen för hon skulle vara barnvakt. Jag låg kvar i sängen och tog det lilla lugna sen stack jag och solade. Jag gick till mimmi sen och vi kollade på en film som hackade med mariam också katten ture. Sen så drog vi och hämta en hetta och sen slinga vi mimmishår det blev riktigt bra. Men vi mimmi skulle sola så jag hängde på och hon bjöd mig på tio minuter för jag vågade inte sola mer än så. Robert hämta oss och vi åka först till mimmi sen till kim och släppte av fisen. Sen kramades och pussades vi och nu har vi duscha och kollat på scarface och äter candy. ha det jätte fint. Här kommer en bild på gullet från storvretacupen, han är bakom alla med mörka håret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0