Marry Christmas for real

hej klockan är 07:35 och jag är pigg som fan ska jag säga er. Jag har precis öppnat julklappen som jag fick av robert som jag inte visste vad det var och det var en adidas tröja, den var fin och mysig. Jag håller på och tänker vad jag ska ha med mig till badhuset men vet att jag kommer ha glömt nåt när jag kommer dit plus att jag låna nåns fula röda bikini och man kommer se niplesen i för min eller rättaresagt mina bikinis är borta allihopa sickt och det finns bara en som kan ha tagit dom men nekar såklart när jag frågar.  Jag kommer antagligen visa bilder från den här fantastiska en gångs åriga dagen så med klassig röst säger jag, God jul.

Kommentarer
Postat av: LÖ

haha tyckte jag också att den inte längre låg på sängen när jag kom hem, men då tar jag din rosa? :p ses på badhuset.

2009-12-24 @ 07:59:20
URL: http://losterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0