Lusseinnebandyn

Tjabba igår efter skolan och allt luciandet så stack jag hem, jag var något trött men jag tror jag bara gick runt i huset tills jag fick lust för att dra till gymmet för det var ett antal timmar kvar tills lusseinnebandyn. Så frågade Linnea om hon ville följa med dit och det ville hon så vi dressade oss och drog dit. Fick vänta på rullbanden ett tag så cyklade i 5 minuter kanske sen hoppa vi upp och sprang. Att något jobbigt kan vara så skönt är otroligt, känns som man kan springa i evigheter efter att man har kommit förbi det jobbiga. Men han inte mer än och springa denna gång för linnea var tvungen att åka hem för hon skulle till jernvallen och hjälpa till med lusseinnebandyn.

När jag kom hem så duschade jag och sen gick jag hem till robert  och hämta kläder,skor och jacka. Sen hem igen och byta om. När jag kom hem hade dom köpt pizza eller skulle, kommer inte ihåg men kolla på tvn i köket medans diana bakade och hon skulle göra brownies som jag gjorde förra helgen, mina var så jädra perfekta om nåt kan vara perfekt men diana, DU KAN INTE GÖRA BROWNIES. Först så brände hon sönder alla nötter sen så när hon fick nya och bakat browniesen så smaka dom som smulor, en bit i mitten var som en sockerkaka. Tog lite kall pizza innan jag drog till jernvallen.

När jag kom dit så träffa jag emma r, anna å och karin e. Vi drog ner till min fristad direkt, toaletten. Där träffa vi mathilda. Vi kolla på nån match sen kom Lina och Hanna tror ja sen drog det in fler som karin r. Men det var nice på lusseinnebandyn, träffa lite folk. Sen efter några timmar droppa en efter en hem, men i slutet var det jag emma, karin, jennifer kvar och kolla på finalen. Sen fick jag en boll på  mig när det var final för gymnasie eleverna, det var skönt. Men åkte hem med robert efter finalen och jag måste blivit sjuk under kvällen där, för först hade jag bara lite risröst sen jag sjungit i skolan sen fick jag värsta rökrösten och ibland kom det inte fram några ord, det lät sexigt. Men tror jag hade feber till och med. Thats all from yesterday.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0