Little lady

shulullulu lilla lady jag kollar på johan falk med robbsan och käkar kabab eller käkat kebab. Det blev exakt som jag planerade idag, efter skolan drog jag till annika fick skjuts till badhuset, solade men fick vänta ett bra tag för den var sån kö men hann iallafall med happy hour'n. Sen hämtade annika upp mig och vi åkte till furuvägen och hämta lösbajset diana och åka till aldos deli(favorit cafét) tog varm macka och apelsin mer och annika tog för givet att jag skulle ha en varm choklad så fick det med. Vi snacka och sedan ringde robert och kom ner till cafét. Annika bjöd han på min favorit rätt där bakad potatis med skink och ost röra. Sen åka annika och diana för diana hade brottom så robert och jag tog det lilla lugna ett tag, tills vi åkte hem till han kollade på han nya väska som han fick och sen fick jag skjuts av han till annika. Annika hade inte hunnit kommit hem så jag gick in och vänta, checkade den nya datorn medans som jag har full rättighet till, kära faster så rar och snäll. Den var grymt skön, svart och blank, gratis spotify i tre månader och inbyggd camera.
Sen när hon kom hem så åkte vi till ica och handla, köpte natur godis och hår färg åt mig. Kom hem fixade hårfärgen och jag åt upp naturgodiset(nötter). Sen så drog jag och gymma och det gick fint tills jag var klar och kände illamående och ville kräkas, fick en uppstötning på mina skor, läckert, ljusbrun gega från nötterna. Kila ner till hemmakväll för att vänta på hämtning då johanna traskar förbi och snackar lite sen kom skjutsen och vi åkte först och hämta disco-nora(lillesyrran) som hade varit på disco sen kom diana och vi far hem, då vi ser linnea gående på vägen så vi hämtar upp henne med. När vi kommer hem så väntar robert troget på mig i hans bil utanför. Hoppar ut andra bilen och in i hans. Åker till mia's mitt emot hemmakväll och bestället kebab. Sen vet ni resten.
ha det fin fino.

Kommentarer
Postat av: Diana ^_^

Den tackar man för Ronja. x')

2009-12-19 @ 10:26:46
Postat av: LÖ

DINA SKOR!? de är ju mina!! hoppas de inte blev förstörda!

2009-12-19 @ 13:58:24
Postat av: Anonym

miss fettso, jag var ju fan inte inomhus när jag fick en uppstötning, jag hade satt på mig mina utomhus skor och gått ut.

2009-12-19 @ 19:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0