It feels good to work hard

tja jag har varit i skolan, hade utvecklingssamtal och det gick väl bra tycker ja. Efter skolan drog jag hem och satt vid comuptan lite granna sen fick jag skjuts till gymmet och tog en timme idag på rullbandet och körde bara mage sen, när jag precis skulle dra så kom ramis och nån brud in och så såg jag att johanna svarat på smset, för jag frågade om vi skulle gymma men gick själv, sen så tänkte jag att jag kunna gymma ingen fast hon åt hos sin mormor då så vi ska köra imorgon. Jag älskar att träna. Efter de så vandra jag till annika och vi skulle intsalera gprs:en och mms men det funkade inte så vi starta om den och det fungerade inte heller för den är uppstartad med telenot från början och det vägrar försvinna så ska lämna in mobilen så kommer inte ha den på ett tag men får väl låna en medans då. Men alla nummer kommer försvinna kanske så jag uppskattar om ni kunna ge mig dem eller så får jag dem genom tiden. Men robert kom och hämtade mig med bilen och när vi var halvvägs berättade jag att jag hade bakat kladdkaka och så då fick vi vända och åka hem till mig igen och hämta den, haha. När vi kom hem till robert så käkade han mat och sen dela vi på kladdkakan, och fi fan vad jag har lyckats bra den var grymt kord med jag skulle ha skippat chokladganeringen ovanpå men var god iaf, sådär kladdig som man vill ha nu ska jag bara komma på ett sätt att inte få kanterna så hårda men det får bli en annan historia. Nu ska jag surfa runt och sen kolla på film med gölletgölli göll sen så har vi läsdag imorgon så det är sovmorron igen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0