I wish

hej på er, helt ärligt finns det inget att blogga om, jag skulle grymma igår men blev försent och som min vardag ser ut så är det bara plugg, mackor och robert. Men såklart gör man ju någonting varje dag, igår så bakade jag, inte ovanligt. Men idag så har jag varit sjuk eller det är min kropp som trillskas. Jag har legat i sängen fram till tre och sendan har jag legat framför tvn, nu ska jag plugga bara och sen åka till robert, kanske svänger förbi hemma först.
Jag har hittat massor av vad folk kan ge mig i julklapp, först ett par skor 999kr sen en mini-pc 4tusen någonting, tandblekning, pengar. Som ni ser finns det inga billiga julklappar, för kläder vill jag helst köpa själv. Finns det nå tips på vad man kan önska sig? mobil har jag och spel,filmer och smink behöver ni icke nämna. hejdå seså



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0