I love johanna and lina

Men hej jag är hemma igen. Jag väntade i några timmar på lina sen så skulle vi inte åka in till gävle och sen så skulle vi åka iaf, och johanna var med också. Johanna kom och hämta mig och vi fick skjuts till rese för det var snöstorm ute, där väntade lina. Vi åkte till gävle kollade runt, hitta inte mycke, ett par skor till lina. Jag ville ha en klänning på bikbok men den kostade nu 249 och kostat 199 i flera dagar när jag har tänkt och köpa den, men har alltid väntat och tänkt köpa den vid ett senare tillfälle så det var surt men jag köpte den iallafall.  En mörkblå klocka på blå också för det fanns inte lila, surt de med, förlåt emma. Men vi käkade på subway också gick en runda och stog inne på carlings ett tag och kollade på snyggingen av snygga sen åkte in till valbo. Kollade rejält mycke efter en nyårs klänning till lina men inget passa eller dög så annika hämtade oss och vi åkte hem. Detaljerna håller jag för mig själv, peace.



 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0