I give you some love

hej på er, dagen till enda haha jag har förlåtit grisen ännu en gång, men tvivlar fortfarande, vill jag verkligen det här fast jag älskar honom så, kanske det här dom menar med att man får kämpa för varandra. Jag sa åt han att visa att han älskade mig eftersom han bara kan slänga ut sig ord utan betydelse och hans kärlek till mig är att han bjudet på käk och gottigott gott, men det var precis det jag var sugen på så det får funka. Jag kan ju börja med igår kväll så var jag vaken till halv fyra då robert kom till mig fast jag hade sagt nej så jag började skälla ut han och ville att han skulle gå hem, men han decka i källa trappen så han fick dela sängen med mig och jag visste att det skulle bli lättare och somna då.

Jag hade också fått sällskap av mimmsan och kimsan nere i källaren som sov hos min brorsa, kändes förjävligt konstigt att hon var där och inte var med mig men hon var så söt där hon log och sov men jag väckte henne ändå. Jag och la mig med robert tillslut och somnade. Robert väckte mig och jag var ganska grini men vi snackade och gick och duscha. Sen gick vi till han och sen fick han skjuts till jobbet och jag hem till annika där jag chillade till ett tag och sen åkte till badhuset. När jag kom hem därifrån så la jag mig i sängen och somnade och sov en timme sen kolla jag på tv med mamma och pappa tills robert ringde och ja gick till honom.
Nu har vi varit och köpt käk, som vi ska göra för jag ville inte ha köpt mat, mår illa när jag tänker på ute mat och jag vill inte ens ha kebab längre nu när jag har ätit det på kitchen i valbo. Men vi hyrde film och köpte lite godis.
Men ska ner nu och hjälpa stora sötamongot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0