hospital

hellu dudellu. Jag sitter och lyssnar på callishes från idol. Visste att erik skulle vinna men själv gillar jag calle mest. Men jag har varit i skolan och segat tills jag åkte med mimmi till gävle och var där och filodisera. Efter två timmar står vi och fryser i väntan på bussen och sen åker vi hem. Jag går till annika som får skjutsa hem mig och jag tar mig youghurt när jag kommer hem med banan också två mackor. Jag fick även reda på i förrgår tror jag det var att emma ska flytta in i lägenheten brevid annika, hur skall detta gå, annika undra om jag skulle komma och vara hos henne iallafall, klart som korvspan att jag tänker, haha i love everybody maybe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0