Heartless

hej jag har varit med mimmi en stund och följt med henne till anna-lena, det var sjukt kallt och det gjorde ont i fötterna och låren spände. Jag har hållt mih ifrån att böla iallafall men det kom några ynka tårar, ingen av dom pratar med mig. Nora har skrivit sms, fast vi är under samma tak, men hon förstår inte varför jag är ledsen. Jag vill bara bort, önska jag kunna flytta med robert någonstans och aldrig se dom mer. Jag uppskattar att det är nån som känner som jag och vet hur det är  men ledsen för dens skull som också får vara med om det.

Jag ska till valbo när jonas kommer hem, mimmi ska nog följa med sen så ska jag kolla lite tills robert slutar sen så åker vi väl hem och myser, vill ha lite kärlek haha. Jag känner mig lite gladare när jag tänker på honom. Men vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0