Have a beautiful day

hejsan jag har gått upp och gjort mig ordning på 12 min.. konstigt måste kollat fel på klockan när jag gick upp. Men jag hörde några klamp i hallen och såg att mina skor var borta. Så sprang ut och såg att linnea han slinka ut ur dörren, då går jag efter med min morgonfrilla och kläderna jag hade sovit i, öppnar dörre och skricker att hon ska komma in med mina skor. Mina heliga skor, dom får bara jag använda. Men som sagt jag har gjort mig klar och tog en rejäl sminkning idag, vet inte varför men gått osminkad i flera månader nu känns det som och måste testa och hur jag ska ha på nyår också. Men jag väntar på att lina ska kvickna till liv. Ha det fint adjö.




Kommentarer
Postat av: e

poss. dom där bilderna var väl FULA :) var glad att jag inte tog dom utan en riktigt snygging bild :D

2009-12-28 @ 11:49:36
URL: http://emmaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0