Goodbye 2009 hello 2010

Hej girls and boys jag är på strålande humör, jag är ska strax åka till valbo,gävle för att checka efter skor men jag har inte så mycke och komma med nu förutom att jag fiser som fan av popcornen igår, det e skönt. Nä men jag köpte lösögonfransar igår också, lite ovanligare med mörkare lite mer ihopsittande, jag vet inte hur det blir på men önska mig all lycka för även jag behöver ta del av den. Men jag ska dra på mig byxorna och försöka komma på vilka nyårs löften jag ska ha, hade inte ett enda förra året, bara kul och se om man kan hålla det. Jag tror ära minder i veckorna, för mina tänders skull och att min träning ska få någon effekt. Eller har ni nåt förslag, men vi hörs ska kila nu, ha en väldans härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0