Girls just wanna have fun

Tja om igår så blev det att jag var in till valbo och allt det där sen åkte jag till annika och satt vid computarn sedan kila jag hem och tillbaka till annika sen ut, efter några timmar så frös jag vid mcdonalds, gick till gamla sibylla på stan, robert hämta upp mig. Vi åkta till grapparna och tro det eller ej men dom åker madrass efter en bil putte och kim. Vi åker några varv sedan efter 12 så åker jag en tur i chinos, converse och dom putte och kim hade typ täckisar som var vatten avstötande. Men en sväng gick bra och sedan satt jag mig i bilen igen och käka kinapuffar med choklad på. Strax innan tre är jag och robert hemma och sen sussa vi, fast jag somnade inte förren halv 4. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0