For god sake!

hej det är smalt alltså, jag har precis kommit från gymmet och har fått fin fina skavsår, köde en halvtimmes löpning precis som igår, lite rygg och mage. Äntligen har man hitta en fittnes partner, johanna my old friend, men vad säger man gammal vänskap rostar aldrig. Vi fixade gymkortet idag också eller ska man säga fingtrycket, man drar nämligen sitt finger på en platta och sen öppnas dörren. Men när vi skulle fixa grejen så tog det skit lång tid för mig för man var tvungen att dra det med perfekt tryck och fart. Ja till slut funka det och det lönade sig att ha praoat på american. Han som har gymmet har solariumet bredvid och american pizza place.

Förutom att jag är glad är jag arg på att provet gick och bajskorvshållet känns det som och att en av mina päron inte fattar någonting. Plus att syskonen lägger spydiga kommentarer när man inte hör. Men ja ska plugga till kemin imorgon och matteprovet men jag glömde matteboken hemma och har inte allt inskrivet i kemihäftet, jag ska fixa pengar för kakor jag sålt till skolan, jag ska baka till lärarna( till klasskassan), jag ska plugga på tekniken ännu mer och fysik provet och sen läsa om budismen och skriva två svenskuppsattser. Jag orkar inte.

Ihelgen är det dock lusseinnebandy så vilka kommer gå dit, jag vill bara kollapå några matcher gå och köpa en ben&jerrys äta den kolla på en match till eller två, gå på monroes käka där, kolla på fler sen åka hem och sussa eller sova borta är ju aldrig fel. Jag borde inte sitta vid datorn överhuvudtaget men här har ni tack och åhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0