Dont buy crap

tja ni jag glömde brätta att jag tänkte på en julklapp till robert också såg jag en billig iphone som var till salu och han ville ha en sån förut sa han så tänkte köpa den. Kontakta personen som skulle sälja den kom överens om ett pris och jag skulle lägga handpenning på den så ingen annan skulle kunna köpa den. Jag kunna inte betala så mycke den här månaden så sa den att jag kunna få den billigare om jag köpte den idag och jag hade inte iallafall tillräckligt, då skulle jag få lägga handpenning och få batterit på mobilen o.s.v andra delar. Sedan fick jag rådet att inte gå med på det köpet så jag gjorde inte det eftersom det inte fanns å ä ö på den och den var så billig, så måste vara nån thaimobil. Men sedan blev väl dom sur för jag inte köpte den, men jag kunna få köpa den när jag hade cash men inte under det priset vi hade kommit överrens om. Sen kollar man på blocket då har samma person som jag snackat med tidigare lagt ut en annons om samma fittmobil och den var femhundra kroner billigare där.

i'm not a idiot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0