inna hot

tja på er, jag kom nyss hem från gymmet, är förkyld och hes fortfarande så vart lite segt att springa men körde lite mage på slutet, tänker nämligen skaffa magrutor så jag kan bajsa ut korven på 2 sek, drygt och sitta länge på toa. Men jag gick hem, kände för lite fresh air men robert kom nästan direkt till mig efter att jag hade duschat klart. Men när vi kom hem till han skulle vi käka för jag ville inte ha tacos som det var hemma så vi stog i köket och vänta i en halvtimme tills vi var överens vad vi skulle käka, eftersom jag käka lite pizza i fredags och dom hade käka det hos robert så ville inte jag äta det, men vi bestämde oss för meatballs tillslut med makaroner, men vi var tvungen att åka och köpa ketchup, samtidigt köpte vi oss en godispåse.
Vi kollade på idol och eftersnacket, jag tyckte eriks tjej var dryg och jag störde mig på henne som fan, men jag hade nog gjort samma själv, fast jag hade inte varit kvar på scenen så länge. Jo en till sak, skönt att du har käka upp min julkalender, att du inte skäms, du äter ju fan upp allt för alla jämt.

as skön att springa till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0