Bananas is for ronja and her's friend

hej klockan är nu halv 1 och vi har lunch, läsdagen går galant och jag läser "en plats kallad lycka" den är ganska tun gemfört med harry potter boken iallafall, men den är bra. Jag hade bara lust och göra ett inlägg nu medans jag är hemma också var jag och mimmi och köpte frukt på håltimmen, så täntke vi bananer fan va gott eftersom vi bara får ha frukt med oss in i klassrummet, sen så kommer oni(en av våra lärare) in i klassrummet me en stor kasse frukt och såklart är det bananer som vi får. Men kände ändå att det inte gjorde nåt.

Idag så ska jag hem, kanske sola, det är så skönt när det är kallt ute och man blir brun. Sen ska jag färga bort utväxten och sen fika om det blev nåt och sedan dra till gymmet. Men blir aldrig som man planerat. Sen kanske vara lite med hippaste mimmi. Ja vi fårse hur det blir. Men ha en forsatt bra dag. adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0