yes you heard me

hej guys klev upp vid 8 och fixa i ordning för vi skulle till skogen med klassen och pruppa, iallafall jag. Nä men vi hade tipspromenad och några andra grejer. Men det blev godis till lunch och min grupp kom på det längsta ordet i en lek eller vad jag sak kalla det. Men jag var grym i hinderbanan och jag hade varit ännu grymmare om jag inte fick sär hjälp av julia, haha. Men efter allt det där så åkte jag hem till storastarka mig och bytte om och sen satt mig vid datorn nu. Så jag vänta på att robert skulle ringa med han ville åka med matte till falun och kolla på innebandy så ja antingen blir det ockelbo med mimmi ikväll eller blir jag ensam. Orkar inte anstränga mig för att göra nåt idag heller, inte sovit ordentligt på två dagar och haft mardrömmar också. Men vi får höras gottfolk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0