what do you think?

tjena sitter här och kan inte sluta kollar på massa kläder, som jag vil vill vill ha. Men jag hitta lite favoriter. Nu äre så att man vill inte visa det man ska köpa för då kommer alla andra ha det i sandviken men jag får stå ut, roligt och visa upp och se vad folk tycker. Men jag tänkte också spänndera pengar på robert eller jag vill egenetligen för hans tröja råka gå sönder när vi bråka eller han skulle springa efter mig och den fastna i dörren, plus att han favorit tröja har försvunnit. Men jag vet iaf att det här vill han ha ett par all star skor som jag har rekomenderat kostar 999kr, och en t-shirt för 499kr bara att han ville ha en vit och den hittar jag inte. Kanske blir nån suprise nån dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0